BBDO Worldwide

Mehele parim

1989

Hügieenitarvete kaubamärk Gillette tegi reklaamfilmi „Mehele parim“ („The Best A Man Can Get“) 1989. aastal, kui külm sõda oli kogu maailmas endiselt mureküsimus ja avalikult vaevu käsitleti seksuaalset ahistamist ning misogüüniat töökollektiivis. Kampaaniat esitleti USA Super Bowlil 1989. aastal.

Reklaamiagentuuride võrgustiku BBDO Worldwide Bostoni haru loodud reklaam näitab valgeid keskklassi mehi edu saavutamas nii jalgpallimängus, tööpostil kui ka armuasjades. Video tekitas kujutluspildi Wall Streeti ärimehest alfaisasest, keda esitleti vaatajale kui edu kehastust. Hüüdlause tõlgiti 14 keelde ja reklaamikampaaniat levitati ulatuslikult Põhja-Ameerikas ning Euroopas. See jäi laialt kasutusele järgnevaks kümneks aastaks.

Oma uue kampaaniaga „Meie usume“ („We Believe“), mida võib näha ka näitusel, seadis ettevõte kahtluse alla 1980. ja 1990. aastatel propageeritud mehelikkuse standardid.