Vabrikus toodetud autori- ja reklaamsärgid
Disainer Milton Glaser kujundas 1977. aastal New Yorgi linnavõimu tellimusel kultuslikud „I <3 NY“ särgid, mis aitasid elavdada turismi ja parandada linna kriminaalset mainet, muutudes rahvusvaheliselt lootuse ja läänelikkuse sümboliks. Mainekujundus-, reklaami- ja turismikampaaniate repertuaaris on T-särk olnud alates 1960. aastatest ürituse või tegevuse turundusarsenalis oluline võidurelvastumise vahend.
Peaaegu kaks sajandit varem, 1793. aastal mõrvati tulihingeline inimõiguste, tööliste ja vaeste õiguste eest võitlev revolutsionäär Jean-Paul Marat. Ligi 150 aastat pärast Marat’ surma, 1905. aastal, pidasid ettevõtjad Betty ja Samuel Besprosvanie Pärnus tekstiiliäri, mida võib pidada siiani Eestis aktiivselt tegutseva tekstiilitööstus Marati eelkäijaks. Abielupaari tegevus kasvas aastatega oluliselt, kuni see 1940. aastal suurtööstusena riigistati ning töötajate soovil trikootööstuseks Marat ümber nimetati. Nõukogude Liidus oli Marat oma 3500 töötajaga 1970. aastatel juhtivamaid trikotaaživabrikuid, mille peamised tootmisartiklid olid aluspüksid, džemprid ja dressid, mida kanti Kuubast Soomeni.
Näitusel on esindatud moekunstnik Saima Priksi 1982. aastal valminud oranžist trikoost, koopajoonistega särk. Tema Olümpiaregati auks 1980. aastatel valminud särgid osutusid ülimenukateks, rikastades Nõukogude Eesti tänavapilti. Nende T-särkide kujundamise eest anti Priksile ENSV ministrite nõukogu presiidiumi aukiri.