Dushko Petrovich
Dushko Petrovich on kunstikirjastuse Paper Monument kaasasutaja, kus ta on publitseerinud mitmeid menukaid teoseid nagu “Draw it with Your Eyes Closed: The Art of the Art Assignment”, “Social Medium: Artists Writing 2000-2015” ja “As Radical as Mother, as Salad, as Shelter: What Should Art Institutions Do Now?”. Enda isikliku kirjastuse DME alt on ta publitseerinud ja loonud teosed “Adjunct Commuter Weekly” ja “The Daily Gentrifier”. Ta on kirjutanud kunstist ja visuaalkultuurist mitmetes erinevates väljaannetes, näiteks n+1, Bookforum, Art in America, ArtNews ja New York Times. Tema tööd on esindatud galeriides ja muuseumides nii kohalikul kui rahvusvahelisel tasandil — institutsioonides nagu Zacheta National Gallery of Art in Warsaw, DeCordova muuseum, Bostoni Kaasaegse Kunsti Instituut ning Gallery 400 Chicagos. Tema töid ja näitusi on arvustatud väljaannetes nagu Artforum, ArtNet, The New Yorker ja New York Times. Hetkel on ta dotsent Chicago Kunstiinstituudis. Varasemalt on ta õpetanud ka Bostoni Ülikoolis, Yale Ülikoolis ja Rhode Islandi Disainikoolis. Petrovich töötab hetkel ka FRONT International 2022 (Clevelandi Kaasaegse Kunsti Triennaal) heaks, olles seal kommunikatsiooni ja väljaannete direktor.